2015. március 10., kedd

Viccek



A pap és a buszsofőr egyszerre kopogtatnak a mennyország kapuján. Kijön Szent Péter, röviden elbeszélget velük, majd beengedi a buszsofőrt. A pap fölháborodva kérdezi:
-     És én? Engem, aki egész életemben Isten szavát hirdettem, nem engedsz be? Hogy lehet ez?
-     Hát úgy, hogy amíg te prédikáltál, mindenki aludt. Bezzeg, amíg a buszsofőr vezetett, addig mindenki imádkozott.

--------------------


A katolikus pap és a rabbi egymással szemben laknak. Már hosszú évek óta nincsenek jó viszonyban, mikor egyszer a katolikus pap elhatározza, hogy békülni fog. Fogja a slagot, és lemossa a rabbi utcán álló autóját. Mikor végzett, látja ám, hogy jön a rabbi egy vasfűrésszel, és az ő kocsijának levágja a kipufogóját.
-     Mit csinálsz?! - kérdezi dühösen.
-     Te megkeresztelted az én autómat, én meg körülmetéltem a tiédet.


--------------------

    Két srác beszélget
- Ti szoktatok imádkozni az étkezések előtt?
- Nem, az én anyám jól főz.


Gyűjtötte: Dr. Herman Gabriella
Kép forrása: http://nemkutya.com/like/66401

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése